Treningsplan for denne uka

Forrige uke ble ikke fulgt til punkt og prikke, men relativt bra. Jeg tok en god del smartere valg p matfronten siden det ble pent lite trening grunnet Trondheimstur.

N er det tilbake i frersetet og med hyt turtall:

Mandag: Bokseaerobic
Tirsdag: Curves (styrke og kondisjons trening)
Onsdag:Tredemlle20 min + klatring
Torsdag:Curves
Fredag:Curves
Hypuls
Lrdag: Tredemlle 20 min + klatring


Dette er noe jeg helt fint kan klare, og s fremst jeg ikke m jobbe s vil denne planen s uforandret.

En riktig s fin treningsuke!
Bli inspirert - man kan klare alt man har lyst til :)

2 kommentarer

Linn Kristin

10.nov.2008 kl.21:27

st blogg. :-) sjekk ut; www.hlsalgsblogg.blogg.no

Gymsokkbaby

17.nov.2008 kl.00:31

Takk skal du ha :)

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Lpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange lpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er ke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer s jeg etterhvert kan lpe en hel maraton. Som bonus fr jeg er sterk og sunn kropp, s snart kaster jeg vekta. Det er viktig godta seg selv, ikke leve etter et imaginrt bilde skapt av media.

leser denne bloggen N

Kategorier

Arkiv

hits