Treningsnymfe

Etter et utrolig tapasgilde med pflgende store mengder vin fredag innser jeg at jeg m betale for mine "synder" pflgende uka. Ikke at jeg ser p det som synder for man m f kose seg med mat og drikke og ikke f drlig samvittighet fordi man spiser/drikker mer enn planlagt. Heller ta konsekvensene med et smil. For det var en helt sinnsyk bra tapaskveld.

Trening pflgende uke:
Tirsdag:
Kondisjon og styrke (Curves)
Onsdag: Intervalljogging (1-2-3-4-3-2-1) eller Funk
Torsdag: Kondisjon og styrke (Curves)
og Afroaerobic (ikke s tung, derfor dobbelttrening)
Fredag: Intervalljobbing (5-4-3-2-1)
Sndag: Langjogging ute (50 min)

Jeg m passe p spise nok, men ikke for mye heller. Spiser jeg for lite fr jeg ikke maks effekt av treninga og spiser jeg for mye s spenner jeg ben p vektresultater. Ikke at jeg er opptatt av g ned s mye av gangen, vil ha en sakte, men sikker nedgang. Dog, g opp er, siden juleuka, uaktuelt.

Ha en riktig god uke alle treningsnymfer! :)

2 kommentarer

ThoraSneiks

25.jan.2009 kl.10:23

oioi, mye trening p deg, skal nok ikke trene her i grden, haha

gymsokkbaby

25.jan.2009 kl.11:34

Ja, litt mer enn vanlig denne uka, men ogs fordi jeg skal lpe halvmaraton til sommeren og da gjelder det f kondis og utholdenhet p plass ;)All bevegelse er trening i strre eller mindre grad, g en tur om du ikke vil lpe ;D.

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Lpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange lpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er ke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer s jeg etterhvert kan lpe en hel maraton. Som bonus fr jeg er sterk og sunn kropp, s snart kaster jeg vekta. Det er viktig godta seg selv, ikke leve etter et imaginrt bilde skapt av media.

leser denne bloggen N

Kategorier

Arkiv

hits