Work it!

Ukens forestende trening:

Tirsdag: Jogge 10-11 km
Onsdag: Jogge 8 km, fartsdrag p slutten x 5
Torsdag: Styrketrening, g tur om tid
Fredag: Sykle (30 x 2)
Lrdag: Jogge 6-7 km intervall + sykle (30 x 2)
Sndag: G til jobb 1.5 time eller sykle

Syklinga er frem og tilbake til jobb, 30 min hver vei. Ellers er det mye fokus p jogging,
ikke s mye styrke denne uka, men vil trolig ikke f tid til det, s fr ta det igjen neste uke.
For styrke er viktig, s skal gi alt p torsdag. Kanskje fr jeg lurt litt inn p lrdag etter joggingen.

God uke til alle treningsnymfer der ute! ;D

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Lpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange lpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er ke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer s jeg etterhvert kan lpe en hel maraton. Som bonus fr jeg er sterk og sunn kropp, s snart kaster jeg vekta. Det er viktig godta seg selv, ikke leve etter et imaginrt bilde skapt av media.

leser denne bloggen N

Kategorier

Arkiv

hits