Da var snart dag nummer 3 over


Frokost:



1 egg+2 hvitter, laget som eggerre i mikroen med litt kalkunskinke og purre, samt 2 ss melk.



Lunsj



Salat med kalkunskinke, 2 ss cottage cheese og blandet salat av paprika, tomat, isbergsalat og ruccola.




Middag



2 ovnsbakte kyllingfileter, med sellerirotpur (litt melk og cottage cheese), samt lettkokt asperges.



Kvelds:



Hvis jeg er sulten: 1 pakke pleggskinke (kylling).



Totalt:

Karbohydrater: 17,02
Proteiner: 144.67
Fett: 22.6
Kcal: 851
Minus trening: 334

Wuhu for karbene, njaaa for fettet. Er det ene egget som "skyter" fettet i vret, s i morgen blir det eggefritt. Salat funket, s da kjrer vi p med det i morgen ogs. Den var i grunnen god. Hurra for mager kalkunskinke (picnic).

Forvrig har jeg ikke veid meg enda, men 1 cm fra midjen (endelig 66 igjen!!) og 1 cm fra nedre delen av magen (eller deigen som jeg s kjrt kaller den) er borte. Satser p i allefall 2 cm til. Mlte ikke resten av kroppen og fra n av er det forbud frem til lrdag morgen. Vil ikke bli demotivert om jeg ikke fler at resultatene kommer fort nok.

Edit: Vektklubb.no sier 22.6 gram, diett.no sier 15.3 gram. Vesentlig forskjell da!

22 kommentarer

Tirill

25.aug.2010 kl.19:31

Du kan jo bruke kun hvittene og eksempelvis halve plommen? :)

gymsokkbaby

25.aug.2010 kl.19:51

Tirill: Vanligvis ville jeg ha brukt to egg alts, men i og med at PSMF er s streng p fett s fles det nesten syndig bruke 1. Tror jeg ikke blir mett om jeg ikke har minst 1 plomme, s da lager jeg meg bare noe annet, hehe :)

Tirill

25.aug.2010 kl.21:37

Okei, men da har du jo funnet lsningen da :D

Selv synes jeg det funker med to hvitter og halv plomme hvis jeg har skinke i :) Kan jo ogs ha i cottage cheese om man vil.

Ida

25.aug.2010 kl.21:41

tror det er endel fei p min utregning, fant ikke kalkunskinke p diett.no eller kyllingkjttdeig. s det er nok ikke helt korekte tall,men snn ca:) Gleder meg til dine resultater ogs :) N skal jeg rocke:))

gymsokkbaby

25.aug.2010 kl.21:57

Ida: h, snn rockering har jeg superlyst p. Har den hatt noen effekt s langt?

gymsokkbaby

25.aug.2010 kl.21:59

Tirill: Ja, kanskje hvis jeg har i cc kan det funke...hmm. Da blir det jo litt mer proteiner. Takk for tips :)

Tirill

25.aug.2010 kl.22:00

Var s lite at :) Fler bare jeg m skrive min mening nr jeg har gjort meg opp en tanke^^

gymsokkbaby

25.aug.2010 kl.22:03

Tirill: Og det setter jeg pris p alts, alle tips er fint. Var bare redd for om jeg ville bli mett av det, men med litt CC br det bli fiintfint. Skal prve det p fredag, allerede laget morgendagens mat, hehe.

Tirill

25.aug.2010 kl.22:19

Flink du er som planlegger og lager matpakker i forkant da! Det er nok lurt.

I morgen har jeg utrolig kort skoledag (halv 9 - 10) s da slipper jeg noe matpakker :) Ha en fin kveld.

Ida

25.aug.2010 kl.22:46

vet ikke, glemmer bruke den:P hehe, men er morro da hvertfall

Lone

25.aug.2010 kl.23:42

S flink du er!:D Du trener jo bort nesten alt du spiser, det her m bare ende i nedgang! Gleder meg til hre resultatet!:D

Rokkering er gy men voooondt! Har du ftt blmerker p magen nr du driver p Ida?

gymsokkbaby

26.aug.2010 kl.08:46

Tirill: M nesten planlegge, blir ofte litt knapp tid fr jobb og jeg er ikke s fan av kantinemat, hehe. Det var en deilig og kort skoledag ja, mimrer litt tilbake til studentlivet her jeg sitter p jobb :)

gymsokkbaby

26.aug.2010 kl.08:46

Ida: Ja, i en av de siste utgavene av IForm hadde to jenter testen den over flere uker og de fikk et kjemperesultat. hh, fr kjpe meg etter ferien :)

gymsokkbaby

26.aug.2010 kl.08:48

Lone: Tusen takk ste du :) Er spent p resultatet selv. Jeg veier all mat n s hvis jeg ikke gr ned m kroppen ha gtt i sjokk og sparebluss, hehe.

Ida

26.aug.2010 kl.14:32

ja m bli flinkere bruke den hver dag og ikke bare n og da ;)

Jeg fr ikke vondt eller blmerker lengere,selv om jeg ikke har rocket p en stund, men fikk det nr jeg begynnte for 1 r siden. Tror jeg har litt muskler gjemt inne der en plass:P hehe

gymsokkbaby

26.aug.2010 kl.14:59

Ida: h, vilha, skalha, mha ;D Kanskje du kan mle deg rundt livet snn annenhver uke mens du rocker jevnlig? Er kjempemotiverende om det gir resultater :D

Ida

26.aug.2010 kl.15:46

joda mler jo av og til, men kostholdet har jo alt si om jeg gr opp eller ned, og siden det ikke gr ann punktslanke seg,tror jeg nok ikke rockingen er slankende men heller oppstrammende:) det m jo vre veldig bra for huden og blodomlpet,s hper jo p mindre og strammere mage =)

gymsokkbaby

26.aug.2010 kl.15:47

Ida: Ja, den styrker jo f.eks kjernemusklaturen (noe jeg virkelig trenger) og er bra for holdningen. Bedre holdning = slankere midje, s den fungerer helt klart p flere plan :D hh, drmmer om strammere mage ;)

Ida

26.aug.2010 kl.16:10

drmmer ogs om strammere mage,har bare en stor slapp hengemage,juhuu :P

gymsokkbaby

26.aug.2010 kl.17:07

Ida: Men du har tross alt satt et lite vidunder til verden da:)

Ida

26.aug.2010 kl.17:35

det er sant :)

gymsokkbaby

26.aug.2010 kl.17:42

Ida: :) S du er heldig du.

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Lpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange lpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er ke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer s jeg etterhvert kan lpe en hel maraton. Som bonus fr jeg er sterk og sunn kropp, s snart kaster jeg vekta. Det er viktig godta seg selv, ikke leve etter et imaginrt bilde skapt av media.

leser denne bloggen N

Kategorier

Arkiv

hits