Work it!

Mandag: Styrke, fullkroppsprogram

Tirsdag: Morgenjogging 4x4 intervall

Onsdag: Styrke, fullkroppsprogram

Torsdag: Fri

Fredag: Spinning (45 min) eller intervall 4x4+styrke overkropp

Lørdag: Jogge 16 km

Søndag: Styrke underkropp

 

Skal prøve å unngå kondisjon og styrke i samme økt, derfor jeg tar et par fullkroppsprogrammer fremover. Unntaket er fredag, men siden overkroppen ikke påvirkes så mye av spinning/løping så satser jeg på at det er greit den dagen. Er mange treningsdager, men det er ikke lange økter. Satser på effektivitet denne uka. Blir det for mye så kutter jeg ut en økt. Null stress :)

En riktig god treningsuke til alle.

16 kommentarer

Ninian

17.okt.2010 kl.22:55

Hei og takk for lang og hyggelig tilbakemelding. Jeg er glad for å være til litt inspirasjon! =D Når det gjelder Grete Roede og staten så tror jeg de er laangt ute på jordet, og det er fryktelig å se alle som lider mens de prøver å følge de meningsløse rettningslinjene! Selv har jeg ingen slankeplaner, men er opptatt av å ta vare på kroppen min. Ser du går for LCHF, antar du har lest "frisk med lavkarbo"? Hvis ikke anbefales den sterkt, og du burde også sjekke ut VOF (Vitenskap og Fornuft), nytt blad startet av kremen av norske ernæringseksperter.

Er glad for å se at du har funnet din vei, og jeg håper du kan fortsette å finne bra tips hos meg. Er ikke så flink til å blogge som jeg har vært, det går vel litt i perioder kan du si, men jeg slenger nå innom i ny og ne. =) Skal følge med her også, du skriver veldig bra! =D

Louise - treningsmotivator

17.okt.2010 kl.23:19

Blir bra ;) lykke til! :)

gymsokkbaby

18.okt.2010 kl.08:57

Ninian: Jeg har ikke lest boka, men har lest utrolig mye på lavkarbo.no, forskningsrapporter og VOF da :) Skal ta meg sammen og gå på biblioteket en dag, raske med meg masse lavkarbobøker og virkelig bli opplyst :)

Jeg håper du fortsetter med bloggingen, for digget bloggen din rett og slett! Herlig forfriskende og lese om noen som _ikke_ slanker seg og er mer opptatt av helse fremfor å bli tynnest mulig.

gymsokkbaby

18.okt.2010 kl.08:58

Trening: Takk :D Første økte for uka er allerede unnagjort. Feels gooood :D

thin love thin life

18.okt.2010 kl.09:59

shit 16 km jogging!:o Hvor finner du styrken til det?

gymsokkbaby

18.okt.2010 kl.10:07

thin love thin life: Har jogget i mange år så det er ikke så veldig tungt. Jeg burde faktisk ha økt lengden fordi jeg kunne fint ha klart noen km til, hehe. Er kosetrening, jogger i rolig tempo på rundt 75 % av makspuls.

Maplesyrup

18.okt.2010 kl.10:08

Åhh, du er så flink:D Blir sliten bare av å lese planen din:P

thin love thin life

18.okt.2010 kl.10:09

Ah :D haha, virker bare så sykt langt da. Hvor lang tid bruker du på det?

gymsokkbaby

18.okt.2010 kl.10:09

Maplesyrup: Har ikke tenkt til å trene i flere timer hver gang. Her er det effektivitet som gjelder, hihi. 4x4-intervall tar f.eks bare 30 min :)

gymsokkbaby

18.okt.2010 kl.10:14

thin love thin life: Godt spm, nå må jeg tenke litt. Jeg bruker omlag 1 time og 40 min på det :) Jeg løper fortere på kortere avstander, men poenget er å ikke slite seg ut, men har krefter til hele strekningen.

SpisElskLev

18.okt.2010 kl.13:08

Finfin treningsuke med styrketrening! Vi liiker det;) Tommel opp, og lykke til:)

gymsokkbaby

18.okt.2010 kl.13:11

SpisElskLev: Ja, nå skal fett smeltes og muskler vokse, haha :D

Slankerinna

18.okt.2010 kl.22:26

wow,masse trening.du står virkelig på.Dette må det jo bli mye muskler av!

gymsokkbaby

19.okt.2010 kl.10:35

Slankerinna: Det er planen, ønsker å bli skikelig fit!! :D

Disarmed

19.okt.2010 kl.12:25

SV: Ja, det er ikke så lett å få de ned når matvarene vi hovedsakelig skal spise består av nokså mange! Men leste på ketolyse.no at en kunne kutte litt på meieriproduktene dersom vektnedgangen uteble. Har du erfart dette?

Disarmed

19.okt.2010 kl.14:00

SV: Hehe, spørs det ja. Hvilke produkter er det du kutter ut da? Jeg har jo virkelig lagt min elsk på ost her, så ser mørkt på å kutte ut den :(

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Løpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange løpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er å øke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer så jeg etterhvert kan løpe en hel maraton. Som bonus får jeg er sterk og sunn kropp, så snart kaster jeg vekta. Det er viktig å godta seg selv, ikke leve etter et imaginært bilde skapt av media.

leser denne bloggen NÅ

Kategorier

Arkiv

hits