Revidert treningsplan

Grunnet et lite magevirus ble jeg satt ut en halvannen dag. Fikk trent styrke mandags morgen før jeg ble dårlig.


Onsdag: Jogge 12 km

Torsdag:
Styrke, fullkropp

Fredag:
Jogge 4x4 intervall, morgen

Lørdag:
Jogge12-16 km, etter overskudd

Søndag:
Styrke, hvis overskudd

Leap of Faith - 8x 10 Fine Art Print 

Bildet er til salgs her.

4 kommentarer

SpisElskLev

20.okt.2010 kl.13:06

Ååh, som jeg vil igang med trening igjen!! Og flott fordeling av styrke og kondisjon:) Bare gi styrke litt tid, så tror jeg du vil lære deg å like det skikkelig:) Hvordan gikk forresten "testen" på tirsdag?

gymsokkbaby

20.okt.2010 kl.13:15

SpisElskLev: Måtte utsette den da PT-en var syk og ingen andre ledige. Så den blir tirsdag neste uke og da, bannabein!!! Er drittlei av å vente på inbodyhelvete nå, hehe. Duda? Når skal du ha test?

SpisElskLev

20.okt.2010 kl.14:36

Jeg har jo egentlig min imorgen, men hvis jeg er syk, må jeg og utsette min, igjen.. herregud, er som om det ikke er ment vi skal få gjort den hersens testen;)

gymsokkbaby

20.okt.2010 kl.14:40

SpisElskLev: Jeg håper virkelig jeg får tatt min neste tirsdag. Det er litt derfor jeg har lyst til å trene i dag, men nå begynner det å spøke litt her. Auau, magen min :-/

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Løpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange løpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er å øke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer så jeg etterhvert kan løpe en hel maraton. Som bonus får jeg er sterk og sunn kropp, så snart kaster jeg vekta. Det er viktig å godta seg selv, ikke leve etter et imaginært bilde skapt av media.

leser denne bloggen NÅ

Kategorier

Arkiv

hits