Revidert treningsplan

Grunnetet lite magevirus ble jeg satt ut en halvannen dag. Fikk trent styrke mandags morgen fr jeg ble drlig.


Onsdag: Jogge 12 km

Torsdag:
Styrke, fullkropp

Fredag:
Jogge 4x4 intervall, morgen

Lrdag:
Jogge12-16 km, etter overskudd

Sndag:
Styrke, hvis overskudd

Leap of Faith - 8x 10 Fine Art Print

Bildet er til salgs her.

4 kommentarer

SpisElskLev

20.okt.2010 kl.13:06

h, som jeg vil igang med trening igjen!! Og flott fordeling av styrke og kondisjon:) Bare gi styrke litt tid, s tror jeg du vil lre deg like det skikkelig:) Hvordan gikk forresten "testen" p tirsdag?

gymsokkbaby

20.okt.2010 kl.13:15

SpisElskLev: Mtte utsette den da PT-en var syk og ingen andre ledige. S den blir tirsdag neste uke og da, bannabein!!! Er drittlei av vente p inbodyhelvete n, hehe. Duda? Nr skal du ha test?

SpisElskLev

20.okt.2010 kl.14:36

Jeg har jo egentlig min imorgen, men hvis jeg er syk, m jeg og utsette min, igjen.. herregud, er som om det ikke er ment vi skal f gjort den hersens testen;)

gymsokkbaby

20.okt.2010 kl.14:40

SpisElskLev: Jeg hper virkelig jeg fr tatt min neste tirsdag. Det er litt derfor jeg har lyst til trene i dag, men n begynner det spke litt her. Auau, magen min :-/

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Lpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange lpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er ke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer s jeg etterhvert kan lpe en hel maraton. Som bonus fr jeg er sterk og sunn kropp, s snart kaster jeg vekta. Det er viktig godta seg selv, ikke leve etter et imaginrt bilde skapt av media.

leser denne bloggen N

Kategorier

Arkiv

hits