Treningsplan uke 47

Hatt en fin treningsuke. Både fått løpt langt, trent intervaller og trent styrke 4 ganger. En dag var det fullkropp, så har jeg kjørt en runde på underkropp og 2 runder på overkropp. Har blitt hekta på chins. Jeg skalskalskal klare å løfte min egen vekt etterhvert.

Men, i dag har ryggen slått seg vrang og er usikker på hvordan følgende ukes trening blir da. Så, jeg lager likesågreit en optimistisk treningsplan og en litt mer realistisk.

 

Den optimistiske



Mandag:
Styrke underkropp + intervall (8x30 sek)Tirsdag: Spinning (40 min) + styrke overkropp

Onsdag: Fri

Torsdag: Intervall + girya (trening med kettlebells)

Fredag: Spinning (45) + mage/rygg

Lørdag - søndag: Bortreist, mulig det blir et par morgenturer før frokost.

 

Den litt mer realistiske


 

Mandag: Fri, gå til jobb

Tirsdag: Styrke - hele kroppen + intervaller

Onsdag: Spinning / annen kondisjonstrening

Torsdag: Styrke underkropp + lett jogging (ca 30 min)

Fredag: Spinning (45) + styrke overkropp

Lørdag-søndag: Se over

 

2 kommentarer

SpisElskLev

21.nov.2010 kl.16:24

Alltid greit å ha en back-up plan da:) Så flink du har blitt med styrken! Synes du det er gøy enda??:)

gymsokkbaby

21.nov.2010 kl.17:03

SpisElskLev: Kjempegøy. Jeg skalskalskal klare å løfte min egen kroppsvekt. Har flere øvelser jeg ønsker å perse i og det gir masse motivasjon :D (Samt å få muskler og høyere forbrenning, hehe).

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Løpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange løpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er å øke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer så jeg etterhvert kan løpe en hel maraton. Som bonus får jeg er sterk og sunn kropp, så snart kaster jeg vekta. Det er viktig å godta seg selv, ikke leve etter et imaginært bilde skapt av media.

leser denne bloggen NÅ

Kategorier

Arkiv

hits