Ukens treningsplan og matgleder

Dagene gr litt i ett n frem mot jul. Prver trekke pusten s ikke stressnivet blir s hyt. Planlegger f trent godt denne uka:

Tirsdag: Styrke overkropp.
Onsdag: Styrke underkropp + kort intervallkt
Torsdag: Styrke overkropp + 30 min jogging
Fredag: Fri
Lrdag: Kondisjon
Sndag: Styrke helekroppen

Og som det matvraket jeg egentlig er:

Tirsdag:
Kotelett m/gratinert squash. Takk Anneli :)
Onsdag:
Kylling i pepperonisaus, m/blomklmos
Torsdag: Foliebakt laks, servert med auberginekrem og salat
Fredag: Hamburger, bruker muligens denne oppskriften, evt grove tekaker
Lrdag: Tapas
Sndag: Lone sin pizza, namnam.


Snn, slik blir min uke. Hper jeg.

nsker alle en fin tirsdag :)

12 kommentarer

SpisElskLev

07.des.2010 kl.10:50

Alts, som jeg har sagt fr, s skulle jeg virkelig nske jeg bodde med deg av og til alts! Samboeren m jo vre henrykt som fr bo sammen med et matvrak som lager (etter min mening) restaurantmat hver eneste dag???:)

Ser ogs du har begynt trene styrke regelmessig n, og en intervallkt i uken. Jeg har ogs begynt trene mer intervalltrening, det er jo faktisk veldig gy, og tiden gr supersuperfort synes jeg:)

gymsokkbaby

07.des.2010 kl.10:55

SpisElskLev: Hahaha, han slipper sjeldent til p kjkkenet ja, jeg elsker lage god mat vettu. Vil gjerne lage sm kjkkenmirakler hver gang, dessverre skjer ikke det :P

Ja, har 1-2 intervallkter per uke, samt at jeg kjrer igjennom hele kroppen minst to ganger. I dag merket jeg at jeg har blitt sterkere i overkroppen, hurra! Og jeg tror jeg kan se forskjell i speilet ogs, men det blir nok mer synlig etterhvert :) Br vel ta noen kroppsbilder egentlig, s jeg har noe sammenligne med for egen del.

SpisElskLev

07.des.2010 kl.11:03

Ja, kroppsbilder er egentlig veldig lurt tror jeg (selv om man jo kjenner det p antall kilo ogs etterhvert). Jeg har lenge tenkt p gjre det samme, men tenkt at det ville vre s flaut om en venninne eller noe snt skulle komme over bildene nr de er hos meg. Hahaha, "eh, du.. hva er disse bildene av deg som flexer med musklene a???"...

Du vil garantert se forskjell i speilet etter kort tid, nr du har endret treningen din snn som du har! Det hjelper ikke mye veie 50 kilo om man m dra rumpa etter seg bortover veien, s jeg har veldig stor tro p styrketrening!;)

gymsokkbaby

07.des.2010 kl.11:22

SpisElskLev: Hahaha, herlig sagt: er lett bli blind p vekta og slanke av seg alt av muskler. Tynn og dvask, ikke s pent det heller nei.

Ja, men hvem av venninne dine sitter og blar i fotoalbumet p dataen din uten lov? Fr lage en egen mappe som er passordbeskyttet :P Er usikker p om jeg legger det ut p nett selv, fles s innmari utleverende s sett og vis. M tygge p det litt frst :)

Gry

07.des.2010 kl.12:08

Kylling i pepperonisaus, m/blomklmos! Det hrtes utrolig godt ut! :)

gymsokkbaby

07.des.2010 kl.12:32

Gry p ketolysekuren! :]: Er veldig godt med pasta vet jeg, men fungerer nok godt med blomklmos ogs :)

Maplesyrup

07.des.2010 kl.17:13

Du er s flink til trene styrke om dagen! I envy you: Selv har jeg hatt sikkert 1 mnd pause, men har hatt 3 kter de siste dagene, s jeg hper den gode trenden fortsetter ;) Kjente det GODT etter 1 gangen sist uke, au au au! Men at det gjr vondt betyr at jeg har lftet nok, s jeg ble egentlig litt glad :P

Hva slags pepperoniplse bruker du?

Takk for at du minnet meg p blomklpure! Etter ha spist det sikkert 3 ganger i uka i blomklsesongen, kom jeg plutselig p at jeg har 3 bokser i fryseren, s de skal jeg ta frem til medisterkakemiddagen min i helga:)

thin love thin life

07.des.2010 kl.18:47

dsken ta ! Du tar jo helt av p treningen! *forbilde alts*

nr juleferien setter i sving skal det trenes p alle niver og plater her ogs

gymsokkbaby

07.des.2010 kl.21:20

Maplesyrup: Jeg bruker bare den kjipe vanlige til Gilde, men burde egentlig ha kjpt noen skikkelig gode pepperoniplser (som ikke er pleggsoppskjrt). Dog, jeg er som deg, m bruke opp det jeg har i kjleskapet :) Blomklpur er helt supert, men holder en knapp p jordskokk eller sellerirot som evige favoritter, namnam. Og du... prv gratinert squash. Det var himmelsk.

Ja, n hper jeg at styrketreningen virkelig skal pay off, hvis ikke m jeg gjre noen justeringer. Vil ha noe igjen for treninga, men driver jo ikke med fitness heller. Vil bare bli...STRAM! :D Stlhet er bra. Blir ofte det, men ikke snn godstl...snn skikkelig. Det betyr nok at jeg m forandre litt p opplegget snart.

gymsokkbaby

07.des.2010 kl.21:21

thin love thin life: Hehe, jeg elsker flelsen nr jeg trener, nr muskler river og hjertet pumper. Og flelsen etterp, wow. Man kan virkelig bli hekta :D

Louise - treningsmotivator

07.des.2010 kl.22:19

Flink planlegge. Jeg tar alt p sparket fler jeg :P god uke til deg og =)

gymsokkbaby

08.des.2010 kl.09:07

Trening: Men du har eksamenstid da, ellers trener du jo kjempebra du ogs :)

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Lpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange lpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er ke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer s jeg etterhvert kan lpe en hel maraton. Som bonus fr jeg er sterk og sunn kropp, s snart kaster jeg vekta. Det er viktig godta seg selv, ikke leve etter et imaginrt bilde skapt av media.

leser denne bloggen N

Kategorier

Arkiv

hits