Trening ut året

Uke 51:


Tirsdag: Styrke underkropp - sirkeltrening

Bittelillejulaften: Styrke underkropp - sirkeltrening

Lillejulaften: Fri. Reiser hjem :)

Julaften: Tempoløping 30-60 min + styrke helkropp (sirkeltrening)

1. juledag: Powerwalk før frokost 30-60 min, tur senere på dagen om jeg har lyst.

2. Juledag: Styrke helkropp (sirkeltrening) + intervalløping etter energinivå

 

Uke 52:


Mandag: Powerwalk før frokost, tur senere på dagen om jeg har lyst

Tirsdag: Styrke helkropps + moderat kondisjon

Onsdag: Powerwalk før frokost, tur/moderat kondisjon senere på dagen om jeg har lyst.

Torsdag: Styrke underkropp + moderat kondisjon

Fredag: Spinning/løping + styrke overkropp

Lørdag: Friiii

Søndag: Styrke fullkropps (sirkeltrening)

 

En sånn ca plan. Føler på kropp og energinivå hvor mye jeg vil trene, men med nok søvn og litt høyere energiinntak enn normalt så blir det nok også en del overskudd og tid til trening ;D

8 kommentarer

Gry

22.des.2010 kl.10:54

Skal du trene på julaften? Du er gal! :P

gymsokkbaby

22.des.2010 kl.12:06

Gry: Da har jeg plass til mer ribbe ;D

healthy diane

22.des.2010 kl.14:11

Du er flink! Jeg ble nå ekstremt inspirert av deg, og tror jeg må sette opp en treningsplan selv - med trening på julaften;)

gymsokkbaby

22.des.2010 kl.14:28

healthy diane: Åhh, så gøy at jeg kan inspirere. Man har jo mye tid til overs i jula, så litt trening blir aldri feil ;D

Gry

23.des.2010 kl.09:31

Haha, det er jo sant, men... Du er virkelig glad i å trene du! :P

gymsokkbaby

23.des.2010 kl.20:38

Gry: Ja, ikke hver gang, men som oftest ;D

Cecilie

24.des.2010 kl.12:10

Titter bare inn for å ønske deg god jul:) Lykke til med "prosjektet" i 2011- jeg skal heie på deg!

gymsokkbaby

25.des.2010 kl.11:49

Cecilie: God jul til deg også søte og takk for lykkeønskninger, jeg håper 2011 blir året med et litt mer sunt prosjekt enn jeg har hatt tidligere ;)

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Løpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange løpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er å øke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer så jeg etterhvert kan løpe en hel maraton. Som bonus får jeg er sterk og sunn kropp, så snart kaster jeg vekta. Det er viktig å godta seg selv, ikke leve etter et imaginært bilde skapt av media.

leser denne bloggen NÅ

Kategorier

Arkiv

hits