Treningsplan de neste to ukene

Planleggingstrollet returns, hoho.

EDIT: Forandrer litt p denne.

Uke 2:



Tirsdag: Hytempolping mlla + styrkesirkel

Onsdag: Spinning 40 min + mlla med BRATT stigning 30 min

Torsdag: Powerwalk til jobb fr frokost (35 min)

Fredag: G (bratt stigning p mlla) + jogge (20 min) + PT-time

Lrdag:Powerwalk fr frokost (30-50 min) + Spinning (55 min) + rockering

Sndag: Powerwalk fr frokost (30-50 min) + gtur senere p dagen + rockering

Uke 3


Mandag: PT-time fr jobb

Tirsdag: Powewalk fr frokost til jobb (35 min) + rockering

Onsdag: Powerwalk fr frokost til jobb (35 min)+ Boksing?

Torsdag: Zumba + rockering

Fredag: Powewalk fr frokost til jobb (35 min) + PT-time

Lrdag/sndag: Skitur, eller kosetimer p elixia, lett styrke.

Mat:


  1. Tenk porsjoner, ikke kalorier. Diett.no er off limit. Men, nok proteiner m jeg f i meg (2 x egen kroppsvekt i flge PT)
  2. Litt alkohol er ok, men jeg m velge: alkohol eller annen kos. Ikke tro at alkohol er en unnskyldning til frtse i andre godsaker som blir satt p bordet.
  3. Kos meg med det jeg har - ingen frtsing. Tygg langsomt, smak p maten og nyyyyt. Ikke hive i seg som om det er siste gang man ser eksempelvis en sjokoladebit.
  4. Godis fremover: mrk sjokolade, ntter i begrenset mengde, grnnsaker og dip, hjemmelaget kakao, hjemmelaget is, tyrkisk yoghurt med varmet br og smoothie.Lavkarbobakst er kun til spesielle anledninger.
  5. Ikke spis mellom mltider - hvis jeg ikke er sulten selvflgelig.
  6. Forsyn meg heller litt for lite og tillatt meg selv ta litt tilhvis sulten. Jeg blir oftere fortere mett enn jeg selv tror. Magen blir mett for ya, ikke sant?
  7. Spis, tren, vr glad og nyt livet :)

Work hard - or go home! Jeg skal absoluttklare dette.

17 kommentarer

Disarmed

11.jan.2011 kl.11:17

Flink jente!! Masse lykke til:)

gymsokkbaby

11.jan.2011 kl.11:29

Disarmed: Takk steste. S lenge magen spiller p lag skal dette g bra! :D

SpisElskLev

11.jan.2011 kl.11:52

Love it:) God plan:D

gymsokkbaby

11.jan.2011 kl.12:11

SpisElskLev: Hoho, var redd for at det s for mye ut, men er jo mange fridager med bare litt ging og rockering foran tv'n, no biggie! :)

Disarmed

11.jan.2011 kl.13:27

SV: S kjekt! Da kan vi jo utveksle litt oppskrifter og erfaringer :) Er 70g den "magiske grensa" liksom? S, p dager du holder deg under 70g kan du spise litt mer fett, og dager over br du spise mindre?

Cecilie

11.jan.2011 kl.20:17

Heia deg! Elsker lister jeg ogs, forresten!

gymsokkbaby

11.jan.2011 kl.21:51

Cecilie: Er og blir et planleggingstroll - det er kjempegy sette seg et ml! :D

Louise - treningsmotivator

11.jan.2011 kl.23:52

Flott plan =) Dette blir bra. Alt er lettere nr man har en plan ;)

Vibece

12.jan.2011 kl.09:48

Kjempebra planer for de 2 neste ukene. Er litt planlegger jeg ogs... ;)

gymsokkbaby

12.jan.2011 kl.10:15

Vibece: Greit se nr man kan trene og nr man kan vre sosial. Mitt nyttrsforsett er blant annet vre langt mer sosial enn jeg har vrt i 2010. Viktig ta vare p vennene sine ogs :)

Disarmed

12.jan.2011 kl.12:44

SV: Ettersom jeg har begynt spise noe mer karbohydrater enn fr, antok jeg at jeg kanskje ikke br ligge s hyt p fettet som jeg har gjort tidligere. Rett og slett fordi jeg nsker komme meg ned i vekt. Jeg vet ikke for sikkert hva jeg br ligge p, nr det gjelder gram, s tenker bare ut snn cirka-mengde.

Anneli og Emma-Sophie

12.jan.2011 kl.20:51

sv: Det fungerer veldig bra det:)Flger alle prinsippene ellers, bortsett fra ekstra fett. Er ikke snn at jeg spiser C-mltid eller linser eller bnner eller frukt og snt hver dag da. Gjr det innimellom:) Synes det er kjekt ha muligheten.

Mitt rd er bare PRV. Mange opplever jo at det lett sklir ut, men synes ikke det er en god grunn til ikke prve, akkurat.

Anneli og Emma-Sophie

12.jan.2011 kl.20:58

sv: Vet ikke om det er s ille egentlig, jeg.. N er jeg av typen som liker kjenne at det rsker litt i sulten da. Da kjenner jeg at jeg lever liksom:p Men jeg fler ikke noe srlig sult p dette kostholdet. Blodsukkeret holdes jo fortsatt p et greit stabilt niv.. Og man m kanskje spise litt oftere da, men det gjr ikke meg noe. I love food:p

Greit kjpe ei ny bok ja. Str mye rart i de gamle.

Anneli og Emma-Sophie

12.jan.2011 kl.21:12

sv: N om dagen ligger jeg veldig lavt, da jeg ikke har noe srlig tid til tenke p mat.. Da gr det automatikk i at det blir lite karbo.. Men til vanlig s ligger det vel p alt fra 20 til 100. Varierer veldig.

Kommer helt sikkert til bli en overgangsperiode for deg. Det er det vel uansett hvordan man forandrer p kostholdet.

Anneli og Emma-Sophie

13.jan.2011 kl.10:34

sv: klart jeg er interessert:) Flger jo med p deg overalt:p Eller her og der da.

Silje

13.jan.2011 kl.13:22

Ser ut som noen knall bra uker..:D

gymsokkbaby

13.jan.2011 kl.14:35

Silje: Takk ste du! :D Gleder meg og er supermotivert.

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Lpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange lpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er ke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer s jeg etterhvert kan lpe en hel maraton. Som bonus fr jeg er sterk og sunn kropp, s snart kaster jeg vekta. Det er viktig godta seg selv, ikke leve etter et imaginrt bilde skapt av media.

leser denne bloggen N

Kategorier

Arkiv

hits