Treningsplan denne uken

Mandag: 30 min moderat lping + sirkeltrening
Check!! ;)

Tirsdag: 30 min moderat lping og s en runde geriljakardio!!!!!

Onsdag: 15 min oppvarming+ sirkeltrening

Torsdag: Fri, men litt rockering om jeg gidder.

Fredag: PT - han truet med at det skulle bli en hard kt, aiai.

Lrdag: Geriljakardio + rockering

Sndag: Ski + rockering

Ja, dette er 6 kter, men lrdagskta er kort (intervallene er jo over p 5-6 min) og sndag er mer snn kosetrening - jeg har ikke s god teknikk at jeg kan spurte av grde i sporet...enda! S helgetreninga er virkeligikke all that.

Et annet viktig poeng er at jeg faktisk skal veies og mles frstkommende mandag av PT og siden jeg er p kurs med jobben i FIRE dager (p hotell selvflgelig, men heldigvis med treningsstudio), s fler jeg for vre litt ekstrai bevegelse. Bte litt p skaden rett og slett. Med andre ord - ingen store utskeielser denne helga. Det br i grunnen g helt fint.

4 kommentarer

SpisElskLev

01.feb.2011 kl.09:15

Jeg skulle til si t jeg synes trening seks dager, hardtrening eller ei er litt i meste laget (og det synes jeg vel forvrig fortsatt det er), s forstr jeg deg godt i og med at du har veiing p Mandag. Bare husk at kroppen M HA hvile imellom om den skal f fremgang ogs:)

gymsokkbaby

01.feb.2011 kl.09:20

SpisElskLev: Ja, men lrdag og sndag er virkelig ikke hardtrening. Planlegger 30 min p mlla p lrdag og sndag er snn kosegreie - ikke noe treningstur snn sett. Er nesten det samme som skrive " g tur", s da vil jeg si at det egentlig kun blir fem kter denne uka :D Grunnen for sndag (som jeg opprinnelig ville ha droppet fr en veiedag) er at jeg skal endelig f lrt ordentlig skiteknikk og smring :)

SpisElskLev

01.feb.2011 kl.09:57

Okej da, nei, da er det jo ikke s ille:) og jeg er enig; skitur skal man ikke kalle trening, det er jo faktisk bare kooos:)

gymsokkbaby

01.feb.2011 kl.10:16

SpisElskLev: Frem til jeg har lrt meg god nok teknikk s blir skiturene kun koselige, hihi :)

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Lpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange lpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er ke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer s jeg etterhvert kan lpe en hel maraton. Som bonus fr jeg er sterk og sunn kropp, s snart kaster jeg vekta. Det er viktig godta seg selv, ikke leve etter et imaginrt bilde skapt av media.

leser denne bloggen N

Kategorier

Arkiv

hits