Hurramegrundt - nå er det ENDELIG helg!

Fire dager på kurs med jobben begynte så himla bra og kræsjet nokså brutalt på slutten. Noe som har resultert i ett stykk ødelagt meg.

Mandag og tirsdag var jeg frk. kjempeflink og fikk til tre treningsøkter på to dager. Den gode trenden holdt seg nok ikke. Onsdagen gikk bort til heldags teambuilding og leke nattehelt til morgenkvisten - noe som resulterter i tre timers søvn. Det sier kanskje seg selv da at torsdag ble en langdryg ikke-dag.  Og i dag? Ja, er fortsatt totalt utmattet. PT-timen ble avlyst av PT selv som har skadet seg, men kan ikke si at jeg ble lei meg. Tanken på å gjøre noe mer enn å tusle hjem og DØ på sofaen virker nærmest uoverkommerlig.

Derfor har jeg nå satt opp denne helgas og neste ukes treningsplan. Litt for å minne meg selv på at jeg ER vanligvis kjempeflink til å trene og at de siste dagers utskeielser kommer fort av igjen. Apropo utskeielser, jeg klarte meg rimelig bra disse dagene. Har ikke spist en eneste bitteliten kakebit, selv om det har vært overflod av det. Ikke popcorn, selv om det var en popcornmaskin der. Ikke softis selv om det gudbedre var en (jæskla) softismaskin til fri disposisjon også!! Jeg valgte å kose meg med melon, rå nøtter og fløtekaffe  - tror jeg ble kjent som "gräddedama" da jeg hele tiden spurte om fløte og ville ha fløtekaffe til dessert i stedet for sukkerskvip. Så hva har jeg liksom syndet med da? Tja, litt for mye mat og litt for mye god drikke, rett og slett.

Ænihåv, treningsgledene fremover blir som følger:  

 

Denne helga:


Lørdag: Kondisjon + styrke:
                Samt gå frem/tilbake helsestudio (sammenlagt 80 min).

Søndag: Powerwalk før frokost eller en kort joggeøkt?
                Koseskitur senere på dagen.



Neste uke:


Mandag: PT-time

Tirsdag: Intervalløkt GERILJA! + Rockering (30 min)

Onsdag: Fri.

Torsdag: PT-time

Fredag: Intervalløkt...jepp, gerilja tipper jeg + Rockering (30 min)

Lørdag: Dobbel dansetime - event på senteret mitt.

Søndag: Koseskitur i marka - ikke hardkjør på noe som helst måte.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

gymsokkbaby

gymsokkbaby

26, Oslo

Løpegaledama - finner terapi og ikke minst glede i lange løpeturer. Mitt nye fokus i 2010 er å øke kondisjonen, styrke og utholdenhet desto mer så jeg etterhvert kan løpe en hel maraton. Som bonus får jeg er sterk og sunn kropp, så snart kaster jeg vekta. Det er viktig å godta seg selv, ikke leve etter et imaginært bilde skapt av media.

leser denne bloggen NÅ

Kategorier

Arkiv

hits